08.05 |
| Тема. Радянський партизанський рух Сьогодні ми продовжуємо вивчення розділу Друга світова війна. -Перегляньте відеоурок за посиланням -Робота в зошитах. Запишіть число, класна робота, тема (підручник с.275-278) -Розгляньте лінію часу. Зверніть увагу на дати та події що відбувалися. -Запишіть план у зошити. -Опрацюйте документ 1. Розгляньте плакати і дайте відповіді на запитання під ними. | Домашня робота. Опрацювати параграфи 65-66. виконати тести за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5246876
партизанський рух 9.05.- 9.00 |
08.05. |
| Тема. Вигнання німецьких військ та їх союзників з України перегдянути урок за плсмланням | Домашня робота. Опрацювати параграфи 67-68. с.286-291 Виконати тести на с.295
|
09.05 |
| Домашня робота. Опрацювати параграфи | |
09.05 |
| Домашня робота. Опрацювати параграфи
|
21.11 |
| Тема. Українська держава Гетьмана П.Скоропадського. 1 урок. Внутрішня політика гетьмана П.Скоропадського. Сьогодні ми продовжимо вивчати події Української революції. -Перегляньте відеоурок за посиланням http://youtube.com/watch?v=ZAmeKSHJd8o -Робота в зошитах. Запишіть число, класна робота, тема (підручник с.93) -Розгляньте лінію часу. Зверніть увагу на дати та події що відбувалися. -Запишіть план у зошити. -Опрацюйте документ 1. Виберіть основні напрямки внутрішньої політики гетьмана. Вдома запишите ці напрямки у зошитах. Як гетьман вирішив селянське питання? Кого це рішення задовольняло, а кого ні? Чому? -На с. 98 знайдіть особливості внутрішньої політики гетьмана Павла Скоропадського. Хто став основною соціальною опорою гетьманського режиму? Чому? (Знайдіть відповіді на ці питання) | Домашня робота. Опрацювати параграфи 23-24. Із документа 1 (с.95) виписати основні напрямки внутрішньої політики. (9) |
21.11 |
| Тема. Українська держава Гетьмана П.Скоропадського. 2 урок. Зовнішня політика гетьмана П.Скоропадського. (с.100-102) - відносини з Росією. Словникова робота с.101 Запишіть нові терміни у зошити. Чи справедливо відносилися до питань делімітації кордонів члени російської делегації? -проблеми Холмщини та Підляшшя. Чому Німеччина не дозволила вирішити ці питання? -Кримський півострів. Як розв’язалося питання Криму? -питання Бессарабії. -обєднання Кубанської Народної Республіки з Українською Державою. Отже гетьманський уряд тримав курс на федеративний зв'язок з небільшовицькою Росією (а її не було) | Домашня робота. Опрацювати параграфи 23-24. Виконати тести за посиланням
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий